søndag 1. mars 2015

Siste dag av vinterferien....

Da er det kommet til søndag og siste dag av vinterferien....jeg og mamma har slappet av og kost oss for det meste, for pappa har jo jobbet som vanlig - pluss at han har holdt på i annen etasje og også fått hjelp av Halvor nå i helgen;-) Så gjesterommet er nå ferdig med lister på plass;-) Det blir såååå fint:-) Jeg, mamma, mommo og mor tok en tur til Fornebusenteret på fredag og møtte tante og Andrea;-) Det var kjempe koselig:-) Det var et rolig og flott senter, så det var behagelig at det ikke det var kaos der på en fredag;-) Vi koste oss med mat på Joe & the juice's, og drakk deilig kaffe på Stockfleths og spiste fantastisk god yoghurtis på Funky frozen yoghurt, hvor konseptet var å tappe selv og ta på det som man måtte ønske av topping (bær, frukt, nøtter, sjokolade og minigodteri). Jeg hadde med meg lommeboka mi og fant meg noe å kjøpe i lekebutikken:-) En kjempe koselig dag og morsomt at det skjedde litt i vinterferien:-) Andrea skulle spille tennis litt senere på ettermiddagen på fredag, og har kommet så langt at vi fikk akkurat vite at hun har vunnet kvartfinalen i dag, søndag:-) Så nå er det kamp om finaleplassen!!! Masse lykke til, Andrea!! 
Dette er superbra:-)))
Igår var vi bortom Mommo en tur og koste oss med vafler, for pappa og Halvor holdt på i 2.etg;-)
I dag våknet vi opp til snøvær, så jeg koser meg med å tegne i pysjen:-)
















2 kommentarer:

  1. Takk for en koselig dag til alle sammen❤️❤️❤️Klem mommo❤️

    SvarSlett
  2. Takk for en kjempekoselig dag alle sammen ja,sååå kos at dere kom på Fornebu!!

    Stor klem tante❤

    SvarSlett

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)