mandag 18. mai 2015

Hurra for 17.mai:-)

17.mai ble en kjempe koselig dag sammen med farmor, mommo, Halvor, mor, tante Merete, onkel Morten, Andrea, Sigrid & Sæmming:-) Vi startet nasjonaldagen hjemme hos ved 10-10.30 tiden, med kaffe, lomper og kransekake. Deretter var det tog fra Labro til Kongsgårdsmoen som jeg skulle gå i med klassen og skolen, så vi andre troppet opp på skolen for å se på meg gå i tog:-) Så var jeg med 2.klasse og 5.klasse og sang 'Norge i rødt, hvitt og blått' Vi var super flinke!! Etterpå var det hjem til oss for å spise grillmat og kaker - alle var med på å bidra med noe denne dagen, enten i form av mat, kake, drikke eller blomster, så tusen takk alle sammen! En kjempe koselig dag med veldig hyggelig samvær, så tusen takk alle sammen for en alle tiders dag❤️

































På mandag var jeg kjempe trøtt og det var ikke lett for mamma og vekke meg:-) Farmor var over til i dag og jeg satt på med henne til skolen i dag da alle skulle tidlig på jobb i huset og farmor tok turen hjemover. Tusen takk for en hyggelig helg sammen med deg farmor og alt du hadde med til oss, og for all hjelp til 17.maiforberedelser❤️ Da mamma hentet meg på skolen i dag, så hadde jeg jammen meg mistet fortanna!!! Hihi, da blir det tannfebesøk i natt:-) Og så var vi på tennistrening og hadde med mommo som hyggelig selskap:-)




































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)