torsdag 21. mai 2015

Venninnebesøk:-)

På onsdag ble det bråbestemt ved henting at Kine Marie skulle bli med meg hjem, det passet både for oss og dem - så da ble vi veldig glade både jeg og Kine Marie:-) Først var det lekser, før vi først lekte inne en stund. Etter middag var vi ute i lekestua og på trampolina, en kjempe koselig dag:-)
På torsdag var det klart for svømming med klassen, jeg hadde med meg frost håndkle, frost badedrakt og hadde det selvfølgelig i frost sekken min:-) vi skal også ha svømming neste torsdag, en liten introduksjon til mer svømming i 3.klasse. Alle svømmekurs har kommet godt med, for jeg var til og med på dypet og hoppet fra stupebrettet:-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)