mandag 6. juli 2015

Gulskogen:-)

I dag våknet vi til regn og kjøligere vær, så passet da fint med å ta en tur på Gulskogen kjøpesenter;-) Jeg og Molly var en tur innom mommo og Halvor først i dag, da pappa måtte en kjapp tur innom jobben og mamma skulle til jordmor. Etter det satte vi kursen til Gulskogen. Jeg gledet meg til å bruke litt av feriepengene mine og jeg hadde bestemt meg for å kjøpe litt klær, så fant litt diverse hvor det meste var på salg - kjempe fine klær;-) og en neglelakk og glitterspray til hår/kropp:-) Så fikk jeg nytt skoleantrekk til første skoledag (det lilla/rosa antrekket), pluss at jeg har kjøpt litt klær til barbie og litt annet diverse, og så fant vi litt til Emine også da❤️ En nydelig lille lam ulldress som var på 50%:-)
Mamma ble trukket ut som vinner på instagram av Norgesglasset og fikk disse flotte tingene i posten i dag: Solcellelykt, fløtekarameller, kremkuler og vokslys:-)

























1 kommentar:

  1. Å så mye fint nathalia ❤️Nå blir du fin da du begynner i 3 klasse❤️Klem mommo❤️❤️❤️

    SvarSlett

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)