onsdag 8. juli 2015

Skiftende vær....

Litt skiftende vær om dagen, kunne nyte utetid på verandaen igår i 25 grader og strålende sol og så plutselig faller temperaturen til 18 grader og regn....men, viktig å kose seg ute når været er fint - derfor har det ikke blitt tatt annet enn klesvask her hjemme siden vi kom fra hytteferie, vi har måttet nyte at vi har fri og ferie;-) Så i dag har det blitt tatt i et skippertak og pappa har støvsugd og mamma har vasket, og jeg har ryddet rommet mitt før jeg har kost meg med å tegne oppe;-) Godt å bli litt ajour her hjemme i og med at vi drar til Vestlandet til uken;-) Vi ba mommo og Halvor på middag her igår, de har ikke ferie og jobber og sliter, så tenkte det var hyggelig for dem å komme på ferdig mat;-) Etterpå skal jeg og mamma ha spa på badet, det er så gøy og jeg skal få ny neglelakk på hender og føtter;-) Så skal vi se på den nye Barbie filmen min etterpå:-)






























4 kommentarer:

  1. Det var kjempedeilig å komme til nydelig kyllingfilet med bacon ,pesto og parmesan på og pasta med pesto og nydelig salat til❤️❤️Tusen takk❤️❤️Vi storkoste oss❤️Klem mommo og Halvor ❤️❤️❤️

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig da❤️ Det var veldig koselig å ha dere på middag:-)

      Slett
  2. Ååååå så koselig dere har det❤️❤️❤️Mommo��❤️❤️❤️

    SvarSlett

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)