mandag 20. juli 2015

Hjemme igjen:-)

Før vi dro fra Lillehammer, spillte vi litt minigolf i strålende vær:-) Vi stoppet på Jessheim hos farmor, for farmor skulle sove over hjemme så hun fikk vært hos frisøren på mandag før hun kommer oppover til oss igjen;-) Det var et gledelig gjensyn å se Molly igjen som har kost seg hos mommo og Halvor i en uke;-) Men, vet hun har hatt det alle tiders, det er jo hennes andre hjem hos de❤️
I dag så koser jeg og mamma oss ute i det flotte sommerværet;-) Jeg har tatt på meg prinsessekjole og smykker og armbånd til farmor skal komme:-D Farmor blir her til onsdag, og på torsdag skal jeg til tante, onkel og Andrea på Snarøya og overnatte der til lørdag, gleder meg til det:-) De drar hjem fra Kreta i morgen;-)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)