søndag 26. juli 2015

Overnatting på Snarøya:-)

Farmor dro hjemover igjen på onsdag, kjempe koselig å ha deg her noen dager etter vi har vært på vestlandstur sammen med deg i en uke:-) Det har vært en kjempe koselig tur:-)
På torsdag dro jeg, mamma og Molly bort til Mommo på frokost sammen med tante og Andrea, og jeg skulle nå være med de til Snarøya og overnatte til lørdag, hvor mamma, pappa, mommo, Halvor og mor skulle komme på grillmat:-) Jeg har kost meg sååååå sammen med de:-) Vi har vært i slottsparken og på Aker brygge og spist 'verdens beste' havregrøt til frokost (som onkel lager) og favorittretten min som tante lager, som er spaghetti og kjøttsaus;-) Mamma har prøvd å lage det samme, men tante lager den fantastisk god:-)))) Har vært så heldige å få spa av tante, med massasje:-))) og jeg har sovet så godt at de har vært nødt til å vekke meg på morningen...Hehe;-) Så tusen takk for meg, jeg har kost meg masse❤️ På lørdag spiste vi helt nydelig mat som tante hadde laget, biff og kyllingspyd med deilige marinader, en fantastisk salat med mango og koriander, en annen salat med asparges og masse annet godt i, foccacia brød og en helt nydelig saus til - alt indisk inspirert....vi koste oss alle mann;-) Og avsluttet med nydelig sitron sorbet med flambert marengs...nam! Og mommo hadde bakt min (og onkel sin) favoritt gul mandelkake, så den spiste jeg nesten fire biter av:-D Tusen takk for en hyggelig lørdag og masse nydelig mat❤️


























1 kommentar:

  1. Såååå fine jenter til mommo❤️❤️❤️

    SvarSlett

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)