lørdag 24. oktober 2015

Helg:-)

På torsdag kom Kine Marie en liten tur til meg og lekte litt:-) Det var kjempe koselig:-) Vi kledde oss ut og hadde et flott skuespill for mamma og pappa:-) Så på fredag gledet jeg meg ekstra mye til skolen, da vi skulle ha noe som heter 'band camp' - da var vi flere som skulle synge og opptre, og klassen skulle stemme på hvem de syns var flinkest. Gruppa mi, Rainboom, kom på 2.plass og det var vi strålende fornøyd med! 1.plassen gikk til Isak som rappet:-) På lørdag var det klart for disco-bursdag til Maja, kjempe gøy;-) Pyntet meg med paljetter, glitter og klar for å danse:-D Satt på med Nikolai og de hjem, og det ble bestemt litt på tampen at jeg skulle sove over der - så jeg og Nikolai gikk bare hjemom og hentet bagen min med overnattingssaker, så blir nok rolig i heimen med bare mamma, pappa og Emine;-) Får håpe Emine ikke har så mageknip til kvelden nå da, tvi-tvi 
for det! I morgen kommer farmor på besøk, hun skal bli her en liten stund, da pappa begynner å jobbe på mandag - så snillt av farmor å hjelpe til litt i og med at det ikke er så rutiner på ting ennå med Emine, så greit med litt hjelp i forhold til levering og henting på skolen;-) Hun har med seg Inger-Lise i morgen som ikke har fått hilst på Emine ennå, det blir koselig:-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)