mandag 2. november 2015

Oppdatering....

Det har ikke vært så mye tid til å blogge i det siste nå, lille Emine har fått kolikk så det er endel hyling og mageknip som ikke er bare, bare....så heldigvis har farmor vært her i en uke og blir i litt over en uke til, ellers hadde det ikke vært så lett for mamma og få levert meg på skolen og hentet, for pappa har jo begynt å jobbe igjen også....så vi er så glad for all hjelp fra farmor:-)))) og heldigvis er jo kolikk noe som går over etterhvert, men det er tøft for oss alle når det står på!! Vært hos manuell terapeut og fått behandling og får minifom dråper før hvert måltid, og dette hjelper noe, men hun kan holde på i timesvis når det først står på, så vi syns jo så synd på henne:-( Skal til helsesøster for babymassasje nå i morgen, noe som også skal være til hjelp;-) Ellers så på toppen av det hele så har jeg fått øreverk, i det øret hvor jeg opererte i vinter!! Gråt en hel natt og var borte 3 dager fra skolen i forrige uke, fått medisiner som må taes i 10 dager - er på skolen 
igjen nå denne uken, men skal stå over SFO hele uken nå, for har lyst til å bli frisk til klassefesten som er til fredag;-) 
På lørdag var det jo halloween og jeg skulle egentlig i bursdag til Ellen, men måtte jo stå over fordi jeg var dårlig - kunne heller ikke gå ute denne kvelden, men vi pyntet opp hjemme og fyllte opp godteskåla og jeg syns det var kjempe stas å dele ut til barna i gata som kom og ringte på:-) Mamma skulle overraske meg og kle seg ut og ringe på, men mamma fikk latterkrampe så jeg skjønte jo det var henne!!! Trodde først det var Andrea faktisk, men så hørte jeg på latteren at det var mamma...haha!!
På søndag så bakte jeg og farmor brune pinner mens mamma og pappa tok med Emine og Molly på trilletur til mommo og Halvor:-) En fantastisk solnedgang når de gikk hjemover!!
Mamma og farmor var på helsestasjonen i dag og tok da trilletur over til byen en tur  og var faktisk innom senteret en tur:-) Dette har jo vært helt umulig i forhold til mageknip, så det var godt med en luftetur! Gikk kjempe fint og vi var faktisk på cafe en tur og mamma var innom jobben og fikk hilst på kollegaene sine, var så greit med en tur ut i dag:-) 






















































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)