torsdag 26. mai 2016

Hjernerystelse....

Emine begynner heldigvis å komme seg etter sykdom, spiser veldig bra og er i knallform:-) Men, så skjer det at jeg faller på skolen her om dagen, i en skråning og slår hodet i en sten!! Er i grei form resten av dagen og også når jeg kommer hjem, lekte til og med ute med Kine Marie etter lekser...dagen etter klaget jeg over at jeg er så trøtt og kvalm på morgenen, men tenker jo at det er jo et døgn siden jeg slo meg så kan vel ikke ha noe med det å gjøre. Drar på skolen, men mamma sender en mld til læreren min om at hun skal høre litt med meg hvordan det går utover dagen. En time etter skolen har startet må læreren min ringe mamma, jeg ligger på pulten er kvalm og orker ingenting...Mommo henter meg og mamma får pappa til å komme hjem å passe Emine så vi får dratt til legen for Mommo må på jobb...klarer nesten ikke å komme meg fra sofaen og ut i bilen, må ha med bøtte og pose. Blir raskt konstatert at det er hjernerystelse, og får beskjed om å ta det med ro ut uken - ingen iPad, TV, lese o.l. Første timene ligger jeg bare på sofaen med dyne og pute, ikke matlyst...men, så får jeg lyst på popcorn og det blir redningen:-) Da blir det brødskive med sjokoladepålegg, tomatsuppe til lunsj, havrekjeks, saft og litt brus - alt er lov når en er syk:-) Og Mommo kom og lagde fiskeboller i hvit saus og jeg spiste hele 7 fiskeboller:-) Leker med ponnier og i dag, torsdag har jeg tegnet litt også...så formen blir bedre og bedre er ikke kvalm og vondt i hodet mer:-) Men, må fortsatt ta det litt med ro da;-) Vi gjør det beste ut av det og prøver å kose oss - jeg, mamma og Emine❤️








Mamma og Molly på kveldstur igår:-)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)