fredag 6. mai 2016

Sykdom og atter sykdom....

Når minstegull endelig begynner å bli bra etter ny runde med forkjølelse i to uker, så blir jammen jeg syk i natt...våknet ved 5 tiden med feber og kjempe kvalm, så måtte få paracet og ha bøtte med meg inn til mamma og pappa...når vi stod opp var det rett på do med diaré og ikke lenge etter kastet jeg opp:-( Ligget i senga og på sofaen om hverandre i hele dag, ikke orket og ut av pysjen engang og da er jeg dårlig, jeg som elsker å finne ut av hva jeg skal ha på meg om dagen;-) Mamma og pappa har jobbet på skift ute og passet på oss inne, så nå er mye klargjort med utemøbler og diverse;-) Så nå kan bare sommeren og varmen komme! Og det har den jo forsåvidt gjort også, men det skal bli varmere iløpet av helgen og utover i uken:-)
Emine er 7 måneder i dag, gratulerer beste lillesøster i hele verden❤️



Selv om formen ikke er på topp, så er jeg blid forde;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)