torsdag 9. juni 2016

Jada, har allergi...

Da har jeg fått påvist gressallergi...kjedelig med allergi, men samtidig litt godt at jeg ikke har så dårlig immunforsvar som vi har trodd, har jo virket skikkelig forkjølet og ikke blitt bra igjen...så håper det nå skal hjelpe med tabletter og nesespray, men i og med at det er verst nå i juni, juli og begynnelsen av august må jeg holde meg unna store områder med gress, ikke oppholde meg på nyklippet gress og heller ikke gå barbent eller oppholde meg så mye på gresset...vi var jo på sommeravslutning igår med 3A og 3B med MYE gress overalt...jeg var veldig trøtt og sliten igår, og i dag dro jeg, mamma og Emine på senteret for å kose oss på cafe, for pappa jobbet overtid - jeg ble dårligere og dårligere form, og ble liggende i en stol inne hos Mommo på jobben og vi måtte til slutt dra hjem...sovnet i bilen, men fikk tatt nesespray mot allergi og cetrizin og da kom jeg meg etterhvert og ble mye bedre form;-) Mamma skulle egentlig hente resept i dag på hvor stor dosering jeg skal ha, men hadde nok skjedd en feil for den var ikke kommet på apoteket...så kan jo kun ta to halve om dagen foreløpig i og med at vi ikke vet hvor mye jeg skal ha...så finner jo ut dette i morgen, tydelig at jeg ikke får nok nå iallefall! Jeg koste meg med smørgrøt som mamma lagde til meg, som var det eneste jeg hadde lyst på...tok kun noen få biter av baguett vi kjøpte på senteret og klarte ikke drikke cola engang. Men, hjalp å slappe av på sofaen og kose meg med mamma og pappa som kom etterhvert, etter Emine hadde lagt seg;-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)