tirsdag 7. juni 2016

Sommervarme - pollenallergi og late dager....

Sommervarmen kom med et smell;-) og vi hadde noen skikkelig varme dager da farmor kom på besøk;-) Ble nesten litt for varmt for liten og stor - og det ble ikke lett å sovne til kvelden og natta;-) Godt vi har spreder og basseng til meg! Men, med varmen ble også jeg helt pottetett og trodde jeg ble skikkelig forkjølet...men da øynene begynte å klø og hovne opp fikk jeg en allergitablett av mamma som faktisk hjalp med en gang! Så nå har vi fått tatt blodprøver og jeg var super flink! Hadde på emla plaster på begge armene for sikkerhets skyld, og det gikk så bra - sprøyteskrekken er overvunnet;-) Får prøvesvar om en ukes tid. 

Emine er i storform om dagen, mamma og pappa hadde henne med til ernæringsfysiolog og fått litt råd om hvordan hun skal legge mest mulig på seg, hun er en lang og slank jente og forbrenner fort og bruker det meste på å vokse i lengden - så det er mer fett hun trenger;-) Så kontrollveiing i dag viste at hun har lagt på seg 145 g på 6 dager og totalt 370 g på to uker fra forrige gang på  helsestasjonen...super bra! Er endelig oppe i 6010 g:-) Så nå ser det ut til å gå rette veien! Hun var forresten 8 måneder igår;-) Nå er det to uker igjen til sommerferien - Jippi!!!






















































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)