torsdag 27. juli 2017

Vestlandet

I går kom vi til vestlandet🙂vi spiste deilig kveldsmat, så la jeg meg eller jeg tegnet litt på senga før jeg la meg da😄i dag våknet jeg sirka kl. 9😉så spiste jeg frokost og stelte meg😍så gikk jeg, pappa og onkelen til pappa ut😊 for vi skulle nemmelig se ørn, vi hadde lagt fisk borte på et gress rett ved oss😎jeg ventet i traktoren, men den kom aldri😧men etterpå skal jeg ut å sjekke om fisken er borte hvis ikke gjør jeg det i morgen😆men det kan jo hende at den har vært å spist fisken når jeg, pappa, mamma og Emine var på fisketur, ja, dere skjønner vi har akkurat vært på fisketur❤️Pappa fikk først, så fikk jeg, vi fikk bare to fisk men det er bedre enn ingen ting😁👍🏻
PS! Før vi dro fra hytta i går kveld lagde jeg pizza til meg, mamma og pappa😃

Hilsen Nathalia💞😘








1 kommentar:

  1. Så fin ferie dere har❤️❤️❤️Å så flink du har blitt nathalia❤️❤️❤️❤️Klem mommo❤️❤️❤️

    SvarSlett

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)